Universitetet/Conventum/Stan

Idag så var det värsta vårvädret ute, sjukt skönt som helst!! :D
Och idag var jag och min klass på Universitetet med en massa andra gymnasieskolor, det var väl ok gick runt och kollade runt vad man vill plugga vidare till sen när vi har slutat. Så jag kollade bara på föreläsningar om foto så får se om det blir något sen :) Men det var kaos där inne! Haha värsta labyrinten!
Efter det åkte vi till Conventum och kollade lite jobb/sommarjobb fanns dock inte så mycket men sökte till 2 st iaf! Så håller tummarna nu :) Måste även söka mer, måste få ett jobb! Så svårt bara att få ett..
Efter det gick jag och tjejerna ner till stan åt på la baguette och gick även runt lite på stan :) Sen blev det att man åkte hem tog en powernap och nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik som vanligt haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0