Träning

Japp då hare gått ännu en vecka haha... Har inte haft något att blogga om då under veckorna händer inget förutom skola :)

Men förra fredagen träffade jag Mattmi och tog en fika med henne och en massa snack, saknat bästavän dock saknades det en men hon var hemma och sjuk :( aja så vi fika och snackade en massa samt gick på stan :) Sen åkte jag hem duscha och fixade mig sen kom Sofia hit och senare mot kvällen stack vi ut på strömpis och träffade på Hanna samt några till där, var en helt ok kväll! :)
Sen innan vi åkte hem blev det mc hehehe 

Och under lördagen mådde jag helt ok bara att jag ja e världens huvudvärk och hade blivit förkyld så kunde knappt prata, kul! Sen vid 11-12 tiden gick jag över till syster och sa hejdå till henne och lilla Zacke då dem flyttade till Göteborg, så blev några tårar där :( haha
Sen så sov jag bara resten av dagen.

Söndag blev det en tidig morgon då jag skulle åka till gymmet och träffa min pt och börja träna, så skönt att börja komma igång igen!
Dock kunde vi inte köra så hårt då jag fortfarande var förkyld, men var kul ändå! Nästa gång ska jag träffa han på onsdag :) 

Och idag har det vart skola inte hänt något särskilt. Efter skolan åkte man hem åt lite sen gick jag ut på en promenad :) och nu sitter jag i sängen och bloggar samt lyssnar på musik :D så här bjuder jag på några bilder!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0