Min helg!

Fredag: en lektion sen vart det träning, efter det följde jag med mamma till Ica maxi och handla sen hem och var helt dööööd! Sen var jag bara hemma o chilla.

Lördag: skulle träffa en kompis på stan men blev inget så åkte ner själv en sväng och tittade runt. Sen tog jag bussen till syrran och träffade dom, var så länge sen nu <3 så de var mys!
Efter det åkte jag sedan hem städade lite för att Hanna skulle komma hit. Och Vi har vart på äventyr med några grabbar, helt ok! Slutade med att vi åt lite på donken och sen åkte vi hem. Så just nu ligger vi helt döda och ska sova haha :)

Söndag: i morn tänkte vi möta upp Sofia på stan och fota lite. Sen mot kvällen ska jag snacka och träna med min pt :)



Hahah Eddie ser så rolig ut<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0