Helluuuu

Söndags skulle vi fota men det blev inget. Jag och Hanna sov hela dagen då det blev en sen kväll haha. Så senare under söndagen åkte jag och tränade med pt och fy haha det var ett skönt pass men jäääklar va trött jag var sen!! 

Måndag var det skola sen åkte jag och tjejerna ner på stan och fota :) I skolan så var jag och Hanna ner till sjön bakom skolan och satt där i det fina vädret och fotade lite :) Sen gick jag till syster och var där med mamma. Sen gick vi hem och tog bara sedan det lugnt :)

Idag skola igen, men idag har vi så långa raster så under rasten så åkte jag och Sofia upp till ett ställe och fotade lite. Gud vad det har blåst idag!! Värsta stormen haha
Efter det åkte jag hem, hade sån huvudvärk så orkade inte vara kvar i skolan.
Haha sen har jag bara vart hemma och tagit det lugnt :)







Ingen aning om varför dessa 2 bilder inte ville roteras?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0