Skola i morn!

Just nu sitter jag i min nya säng (som äntligen kom idag) och äter lite frukt och bloggar dårå! Haha
I morn börjar skolan igen, tråkigt men ska ändå bli skönt :)

Men iaf idag fick jag mitt paket! Var ju dit igår men då så sa dem att det inte hade kommit än. Så cyklade dit idag och då sa dem samma sak så blev lite irriterad då haha. Så Jag cyklade hem sen när jag var hemma hade jag fått en ny lapp som troligen var till paketet... 
Så frågade syrran om hon kunde skjutsa dit mig orkade inte cykla hahah. Så då gjorde hon det. Och Då berättade jag om gårdagen och vad som hände tidigare och då sa dem att dem på posten hade gjort något. Men aja jag fick mitt paket med den nya lappen iaf!! Haha skönt för nu äre den sista julklappen som ska ges! :) ja jag vet lite sent men eeh skit samma! Haha

Nej men nu visar jag bilderna som låg i paketet! :)










Den sista bilden blev lite konstig.. Men det är två st armband ett i guld och det andra i silver! :)

Godnatt på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0