Skit väder...

Här i Örebro ska det tydligen bara vara snöstorm, regna sen bli till is... Sen kör vädret om det där några gånger.. Börjar bli trött på det nu! Så jäkla halt ute så att det inte går att gå! Suck...

Aja just nu ligger jag i sängen och tråkar. Inget att kolla på, och inget att göra vid datorn så kommer säkert sätta på någon film som jag kan somna till haha. 
Blir inge skola i morn heller.. Känns som att man aldrig kommer bli frisk :( men men..

Och i morn fyller min älskade mamma år!! Så då kommer en av mina systrar med familj och ska fika lite med oss, mys mys!

Nej ska nog lägga mig börjar bli trött. Och känner att jag har vart duktig på att blogga idag! Haha detta är tredje inlägget för idag ;) duktig jag är! Haha nej godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0