Hej igen!

Japp känner att de var ett tag sen nu haha..
Men har inte hunnit och haft ork samt är sjuk ni oxå... :/ Men iaf kan berätta lite snabbt vad som har känt bara :)
 
I lördags sov Hanna och Sofia här då vi tänkte ha tjejsnack och sånt under lördagen sedan plugga på söndagen.... Vi åkte bara ner till stan och fota lite sen åkte vi hem till mig igen hahah så duktiga var vi! Men det var två bra dagar det! :)
 
Var även på bio med Lukas och Eddie på lördagen innan jag träffade tjejerna. Såg pingvinerna från Madagaskar, den va sjukt bra faktiskt! :)
 
Sen natten till söndagen blev jag förkyld och ont i halsen som bara den... Och jag har inte alls vart pigg men har gått till skolan iaf mån-ons för vill inte missa något. Men Idag kände jag att jag inte kommer orka gå till skolan i morn sen på fredag får vi se hur jag gör. Vill gärna vara hemma och bli frisk istället för att gå ut och gå i snöstorm och bli värre! Hehe
 
Och just nu sitter jag i sängen och skriver med folk, snapar och lyssnar på The 1975! Helt ok kväll :) Nej men här kommer lite bilder!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0