FÖRLÅÅÅÅT!!

Känner att denna rubrik har kommit några gånger nu haha!

Men ber verkligen så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett bra tag! Ni är underbara läsare som tittar in här iaf!
Jag har inte så mycket att blogga om.. Händer inget speciellt om dagarna just nu haha :)
Så skriver lite kort bara!

Jag har sett Electric banana band med Hanna och Sofia. Jag har haft taco mys med mamma. Jag har fått min studentmössa! Dock är det nå krångel med storleken så håller på och snackar med företaget om det :)
Sen har det nog inte hänt så mycket mer haha. Eller Idag började hindersmässan nere på stan, så jag gick runt där med några kompisar samt fotade till mitt gymnasiearbete :)

Och idag sökte jag äntligen jobb!! Så håller tummarna nu :D ska söka lite fler i morn!

Nej sen har det inte hänt något mer roligt tror jag?! Haha det var de mest nog! 
Om ni har nå idéer på vad jag kan blogga om, skriv gärna då!! :D

Nej här kommer några bilder jag bjuder på! :)










(En gång gris alltid gris)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0