Tja!

Förra lördagen sov jag och Sofia över hos Hanna till söndag. Då det var alla hjärtans dag så hade vi våran egna dejt, helt ok! Köpte pizza och drack vin till (ingen bra kombination!) Haha
Sen kollade vi på Melodifestivalen, efter det chilla vi lite sen smälte vi choklad och doppa med jordgubbar, första gången jag åt det och det var gott haha.

Efter det var vi inne på Hannas rum, åt chips och spelade hög musik och senare skulle vi på någon hemmafest men det blev inget så vi var bara hemma hos Hanna då och hade en massa tjejsnack var trevligt det med!! :)

Söndagen snacka vi en massa ehm lyssna på en massa musik sen åkte jag och Sofia hem. 
Måndag och tisdag var vi på extra lektioner i skolan fick inte så mycket gjort men det hände lite saker iaf haha. Igår (onsdag) var jag på stan sen när man åkte hem hämtade jag ut ett litet paket bara :) Sen bara vart hemma och lokalt serie haha
Nej men här får ni 3 helt ok bilder!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0