Stallet

I fredags så åkte jag ner till stan och träffade en saknad underbar vän från stallet, Erica. Såååå länge sen man träffade henne! 
Så vi gick runt på stan ett bra tag, gick sedan in på la baguette och fika samt satt där i 2-3 timmar och pratade om precis allt!! Haha så skönt och kunna prata med någon<3 
Efter det gick vi lite mer runt på stan sen så vart klockan så mycket samt att det började regna så då åkte vi hem för dagen.

På lördagen åkte jag ut till stallet för att ta hand om min häst över dagen, var så skönt att få hålla på och pyssla med henne!! Och få fixa där ute, fast det är ett skit jobb så saknar man det ;) haha
Jag, Erica, Tilde och Annette red ut en tur sedan när man kom tillbaka till stallet var det dags för dem att få gå in i boxen och få kvällsmaten :) och medans dem åt satt jag, Erica och Tilde i köket med Maria och hennes dotter Emilia och snackade en massa och skrattade väldigt mycket!! Efter några timmar fick jag skjuts hem av Maria, så snällt av henne och en helt underbar person!!
När jag kom hem var det inte så mycket hände eftersom jag kom hem sent på kvällen (vid 21 på kvällen hehe) så satt jag och väntade in tiden för att gå ut med hunden då mamma jobbade i helgen :)

På söndagen låg jag i min säng heeeela dagen och sov och sega haha. Var så jäkla utmattad efter stallet och är det fortfarande! Så under dagen var det att sova och kolla serie :)
Och idag är det måndag då skolan börjar igen, är fortfarande som sagt helt slut efter i lördags gått runt och gäspat hela dagen haha 

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik men ska lägga mig nu :) så vi får höras i morn! Godnatt på er!!




Var väldigt svårt att ta bilder så ja dem blev suddiga! Hahah 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0