Tis, ons och idag!

Kom på nu att jag har inte bloggat sen i tisdags haha! Så skriver lite vad som har hänt under dagarna!

Tisdag: Skola, snabbis på stan med Hanna och Sofia.

Onsdag: Hade en lektion (svenska) men orkade inte plugga så jag och Hanna kollade på balklänningar hahah. Sen åkte vi till stan gick in på Din sko. Har blivit förälskad i några, ugh inte bra! Hahah
Sen kom Alicia så hon och jag gick runt över hela stan för att leta efter en ny vinter jacka till mig men vi hittade verkligen ingen bra! Och när vi väl hittade en så är det en jacka som hela Sverige redan har typ... Så vi åkte ut till Marieberg men hittade inget där heller... Så efter allt letande blev det Mc sen en lyxshake som efterrätt haha! (Y)

Idag har jag inte gjort något speciellt faktiskt! Skola sen åkte jag hem kollat på film, kollat runt på datorn sen pluggat lite foto :) Men blir inte nöjd med min bild... Grrr..

I morn äre FREEEEEDAAAG! Så skööönt med helg!
Men kommer inte hända något speciellt i morn heller, blir att plugga nog.. :( Måste skriva ett tal på svenska till måndag, har inte börjat hehehe.... Sen skriva en uppsats på eng till tisdag D:

Aja vi hörs av i morn, kanske! Ska kolla på Idol nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0