Skola

Idag äre dags att komma tillbaka till skolan fast skulle helst vilja vara hemma mer haha

Idag vet jag inte vad som händer efter skolan plugg förmodligen.. Ska skriva en artikel på eng och vi har fått några ord som MÅSTE vara med i artikeln men dem idéerna jag har kommit på så passar orden inte in.. Och det här ska vara klar i morgon natt D: Så måste snacka med min lärare sen...

Förlåt att jag inte har bloggat något nu i veckan men har ju vart sjuk så har inte orkat eller inte haft någon tid. Har pluggat lite sen har jag läst samt kollat på en massa filmer och sovit haha.

I morn äre fredag så jäkla skööönt!!
Nej hoppas ni får en bra torsdag! Ska börja dra mig mot bussen snart :)

Bjuder på en cray cray bild haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0