Seeeg dag!

Usch tisdag måste vara den jobbigaste dagen i veckan uuuugh. Vi har 10000 timmars håltimma D: Sen från 15.50 till 18.00 och jag haft engelska men som tur är så kollade vi på film! :) Haha
Sen efter skolan vare väl hem äta plugga och nu sitter jag vid TV:n och kollar på PH, tummen upp på det! Haha
Är så jäkla taggad inför segelflygningen i morn!! Haha
Jag börjar 10.05 i morn och har lektion till 10.45 sen äter vi och 11.20 tror jag det var så åker vi ner till stan sen 35? Går bussen till Örebros flygplats för att sedan segelflyga :D
Har inte så mycket mer att skriva om just nu. Ska ta med kameran i planet i morn tänkte jag så ska försöka få några bra bilder och i så fall kommer det upp här!! :D
Nej nu ska jag in i duschen, godnatt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0