Måndaaaag

Idag vare ju skola sen hem, kollade på lite film och åt lite sen ska sov någon timma haha. Sen blev det plugg! Började plugga vid 17 tiden och slutade vid 22 haha och då var det bara 1 läxa ;) Haha
 
I morn äre skola igen och då slutar jag någon gång efter 18 D: ugh.. Vi hade ingen engelska lektion i morse så dem satte i hop den med engelska lektionen i morn så vi börjar någon gång mellan 15-16 och slutar sen efter 18.00 och vi ska kolla på film :( Usch har nog nt haft någon sån lång lektion! Sen på onsdag så är det segelflygning med klassen!! :D Guuud längtar som fan! Och ni som inte vet vad det är så är det att man sitter i ett flygplan utan motor och då kanske ni funderar hur man kommer upp i luften? Jo, man åker bakom ett annat plan och mellan planen är det en lina som drar oss upp sen släpper dem linan och man glider(?) sedan ner till marken. Vi kommer vara där uppe mellan 10-20 min, rätt så nice faktiskt! :) Vi får även fota eller filma oxå när vi är där uppe, tummen upp på det!!
Här kan jag visa en bild på hur planen ser ut!! Om det nu är en sån? Jag gissar på det haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0