irriterad...

Gör ett nytt försök då! Skrev ett jätte långt inlägg men sen försvann allt bara uuuugh... hahah aja börjar om nu.

Just nu är jag ute med hunden jätte kul! Annars så idag var det skola hände inget särskilt, var bara en vanlig skoldag :) Efter skolan åkte jag ner till stan med Alicia och fixade om mina naglar, hahah inte bra kommer säkert bli beroende av att fixa dom. Efter det gick vi runt lite sen gick vi in på la baguette och åt lite helt ok! hahah

Efter det åkte jag hem, gick in på netto för att handla lite saker till min mamma och syster. Och min babe har kommit tillbaka dit!! hahah han har vart borta i evigheter och idag såg jag äntligen han<3 haha
Efter det gick jag hem då min syster och hennes son va och hälsade på oss myste lite med Zacke sen har jag inte gjort så mycket :)

Skulle kolla på BB nu men har inte sett avsnittet som är kl 21 till 22 så yeaaay! or not.. Aja vem vill ni ha ut idag på BB?? Jag vill ha ut båda då jag irriterar mig som bara den på dem två. Men nu är det så att det är bara en som ska ut och då ska Tommy åka!

Nej nu ska jag sätta mig vid datorn lite ha en fortsatt trevlig kväll alla!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0