Dålig dag Bra kväll!

Skola idag hade en lektion, svenska. Tråkigt som vanligt haha. Sen åkte jag och Hanne ner till stan skulle in på H&M för att köpa lite hårprodukter sen köpte jag även en sminkborste :) Och sen hem, gjorde inte så mycket följde med mamma till netto och köpte naturgodis<3333
 
Haha sen hem igen och bara tagit det lugnt, och nu precis för bara någin minut sen så kollade jag på jackor och har hittat en ny vinterjacka!!<3 Har kollat som en idiot i 2-3 månader men har inte hittat någon, varken på stan eller datorn! D: Men hittade en på ellos men då var det slut i min storlek och skulle inte få in fler förens i november :( Men var in nu igen och kollade och dem hade 1 ENDA kvar i min storlek!!! :D::D Någon måste ha lämnat in igen eller så fick dem in fler. Aaaaaah helt överlycklig nu!! Så får den antingen på fredag eller på månad :D Nej ville bara få det skrivet hahah. Nej nu ska jag äta och kan bjuda på en bild på jackan! Hoppas den blir bra nu! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0