Bloggar lite snabbt bara

Idag vare skola, slutade vid lunch helt ok. Då åkte jag och Hanna ner till stan och gick runt och fota lite till några foto uppg. :) Gick runt ett bra tag 2-3 timmar tror jag hahah. Efter det åkte jag hem tog det lugnt kollade runt lite på datorn, sen pluggade jag foto :) Annars har jag inte gjort så mycket idag hehe.

Sitter nu i sängen och lyssnar på en artist som var min favorit när jag var liten haha, Nicole Scherzinger. Älskar hennes egna musik och hennes dans! Hon är bra hon haha! Och jävligt snygg.

Nej ska lyssna vidare på hennes musik och så. I morn ska jag hälsa på gamla stallet, ska bli kul! Så skriver lite mer i morn! Haadeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0