Yves Rocher

Idag kom mina produkter, äntligen!! Va så taggad på att testa det haha så hoppas på att det ger bra resultat nu :)
Idag vare skola hände inge speciellt där en vanlig dag bara :) skulle sen åka ner på stan för att kolla på en vinterjacka men orkade inte haha samt det började regna så åker ner i morn istället!
Efter skoan hämtade jag ut paketet sen har jag sovit och kollat Simpsons haha
Och just nu lyssnar jag på en cover av Sias låt Chandelier. Det är en så sjuuuukt jävla bra låt!! 
Ne ska lyssna vidare och ska väl snart kolla på BB :) här får ni bilder på produkterna :) 








Fick en mascara med på köpet!! Haha samt jag köpte en parfym behöver har knappt någon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0