Stockholm

Idag gick man upp kl 5 för att halv 8 från skolan åkte min klass samt alla andra 3or på skolan till Stockholm :) vi skulle gå på en mässa som handlade om vad man vill göra efter gymnasiet. De var helt ok men vart lite långtråkigt haha.

Under mässan så kunde man få en gratis sminkning om man köpte en ögonskugga, och det gjorde jag!! Och det var riktigt kul! :) Haha 

Sen vid halv 4 tiden åkte vi hem till Örebro igen och nu sitter jag och kollar på ph och håller på och somnar för är så trött haha så passar på att skriva om dagen innan jag somnar! ;) 

+ idag fick jag en sen present från min syster! Har väntat på denna sak i några månader nu och idag kom den äntligen!! :D o det är ett Paris fodral till datorn, och jag älskar det!

Nej nu säger vi stopp där och hörs i morn! :)








Färgen på ögonskuggan är svart och lila, sjukt jäkla snygg!! Syns dock inte så mycket på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0