Sol!

Sen i söndags har jag mått illa och haft kramp i magen så har inte orkat blogga något.. Och igår var man hemma från skolan och tror det blir så idag oxå :/ Får se om jag går sen. Och nu tror ni kanske att jag redan har missat några lektioner?? Men det har jag inte :) jag börjar 13.50 och slutar sen 17.10 haha så får se om jag går sen eller inte :)

Just nu ligger jag i sängen och ska kolla på BB och ha lite julmys. Dricka julmust och äta lussebulle :) Senare vet jag inte vad som händer blir att ta det lugnt!

Och i morn åker jag och klassen till huvudstaden! :D 
Ska gå på någon mässa, och hoppas sen att vi får gå på stan efteråt!! :)
Nej vi hörs senare, ha en fortsatt bra dag! :)

Och förresten det är sjukt fint väder ute!! Blå himmel och en stor fin sol på det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0