Seg helg

Glömde blogga igår sorry!
Igår så försov jag mig, så kom till nästa lektion som skulle börja 11.10 när jag väl kom till skolan berättar dem att den lektionen är inställd så nästa lektion började 13.00... Älskar mig schema så mycket<3
Efter skolan åkte jag och Hanna ner på stan och gick runt lite, hittade en massa kläder jag ville haaa men det får vänta tills pengarna kommer D: lång tid kvar tills den sista ju ugh... haha

Idag har jag verkligen bara legat och sega i sängen. Kollat på BB, film, serie en massa haha och gör det nu med. Kanske är dags att gå upp o göra något?? Dock så finns det inget att göra.. Skit väder ute o nej fy :(
Men men får se vad som händer senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0