Jag skäms över detta land!

Idag var jag äntligen i skolan!! Haha sist jag var där var förra onsdagen hahah. Var ju borta torsdag o fredag då jag var i Linköping haha. :)
Nej men skola idag. Gick till bussen sen när jag kom precis dit fick jag sms av Niklas och han skrev att jag skulle gå till en parkering i närheten då han hämtade upp mig sen åkte vi och hämtade upp Evelin sen åkte vi till skolan :) Hade en lektion bara som vanligt idag. Sen efter skolan åkte jag, Niklas, Julia och Evelin hem till henne för att hämta några paket (har sålt kakor o sånt för att tjäna ihop pengar till studenten haha). Sen fick jag skjuts hem. Sen efter det har jag bara segat och inte gjort ett skit haha. Just nu kollar jag på PH, men det jag egentligen ville skriva om i detta inlägg var att...
 
Förut såg jag på Efterlyst och jag vet inte vad som har hänt med Sverige. Allvarligt! Jag skäms över att på i detta land och jag blir så jävla förbannad... Dem berättade att det var en karl på 40-50 års åldern som är förståndshandikappad och han satt på en bänk och väntade på bussen. Medans han gör det kommer det 2 killar i 25 års åldern en av killarna hoppade på den stackars karln... Den unga killen slog han så fruktansvärt hårt att han ramlade av bänken och han fortsätter sparka och slå honom.. Så jävla dåligt gjort! Fy fan! Och det bästa med det var att poliserna har hittat mannen som gjorde det.
 
De andra var att det var en liten pojke på 7 år, 7 ÅR, som blev påhoppad av 5-6 ungdomar. Dem sparkade och slog han. Pojken grät för han var så rädd och han var ensam. Det är så jävla äckligt att man hoppar på en 7 åring så där! Vad finns det för vidrigt folk nu förtiden?! Sen några dagar där efter hände samma sak fast dem hade hoppat på en 11 åring. Alltså jag skäms... För varje år blir det bara fler och fler misshandel eller mord...
 
Nej nu är det dags att sluta med detta.. Skulle fan kunna skriva en hel bok om allt men jag säger stopp här för är så jäkla förbannad... Hejdå ska kolla vidare på PH så man blir lite mer glad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0