Kalas + babyshower och fest

Igår hade min syster en babyshower då hon även hade kalas för hon fyller år idag<3 Vi åt en massa tårta och körde nå lekar riktigt trevligt.

Sen åkte jag ut med Malin för att hjälpa att ge mat ute i hennes stall när vi kom hem till henne sen så tog vi en cider o drack ett glas vin :) Efter ett litet tag stack vi till några jobbarkompisar till henne som skulle dricka, så drack med dem + hennes kille. Riktigt trevligt vare, massa skratt haha

Idag åker jag hem från Falun, vill verkligen inte...
Kom hit i torsdags då jag har vart med kusin o moster första natten sen åkte jag till Sanna i Svärdsjö va med söta Emmie<3 Sista natten sov jag hos Malin, o nu sitter vi o kollar runt efter någon film :3
Aja ska kolla vidare see yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0