Jullov snaaart!!

Igår var jag, Hanna och Sofia på stan och skulle fota lite inför en uppgift. Det gick så där hahah så vi gick runt på stan lite efteråt :)

Sen idag är det måndag igen och då var det ny vecka i skolan. Idag var det bara lektioner i skolan sen hem och har bara tagit det lugnt :)
Nu under kvällen har jag köpt presenter till 3 av 4 av mina systrar haha så har en kvar sen till mamma :) Men vet vad jag ska köpa till dem så de får jah göra i morn, eller något haha

Just nu kollar jag på ph och det är så spännande! Är ju finalvecka oxå. Hejar antingen på Jasse, Kristian eller Eric! Så får se sen vem som vinner :)
Och på torsdag får vi looooov!! Längtar som bara den :D och på lördag kommer min syster från Falun sen åker jag med dem dit på måndag längtar till det oxå<3 

Nej ska kolla vidare på ph nu! Hörs :)
Bjuder på en bild från igår 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0