Helgen <3

Jag skulle blogga igår men orkade aldrig så gör det nu :)

I lördags var det julgalan!! Fick äntligen se min idol igen! Vart så överlycklig haha
Höll även hand med han 2 gånger så liiiiiite glad är man ändå, medans min syster tog på hans ass så blev lite avundsjuk där ;) hahah
Nej men det var riktigt mysigt under galan och se även en som var en av mina största idoler när jag var yngre, E-Type! Hände en massa roliga saker och en massa minnen man har fått<3 det var bara så sjukt kul!!

Och i söndags var det O helga natt på stan. Då det kommer några artister och sjunger julmusik nere på stan sen visas det på julafton på tv :)
Jag och mamma åkte ner för att jag ville sååååå verkligen se Peter Jöback så då gjorde vi det!! Sen var det även Carola och Sean Banan samt en massa fler där!! :) men det var oxå riktigt mysigt! 

Idag var det skola och hände inte ett skit haha. Eller jo prins Daniel var på våran skola idag! Vet dock inte varför riktigt hahah :)

I morn äre skola igen och slutar då 17.10 blä! Skit dag... haha
Samt att nu har Sofia kommit hem från London så i morn kommer hon till skolan, yeaaay :D

Nej nu ska jag sega vid datorn lite men här kommer lite bilder från helgen! Tog dock inte så mycket för filmade för det mesta hahah 














Försökte verkligen få en bra bild på mig min syster och mamma men gick inte så bra haha















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0