Från igår

Igår vare ju bara en lektion sen åkte jag ner till stan och mötte upp Alicia :)
Vi gick till Stadsparken/Wadköping och skulle fota lite till en fotouppgift i skolan. Efter det gick vi upp till stan och åt på mc<3 haha sen så gick vi runt på stan o sen åkte vi till Max och köpte milkshake hahah 

Sen så åkte jag hem till min syster och hjälpte till med bakningen inför dopet på lördag :) 

I morn äre fredag, äntligen<3 då blire skola som vanligt sen blire upp till stan för att möta upp en kompis som jag ska köpa en stativ av :) sen så vet jag inte vad som händer. Några av mina kusiner samt min syster och hennes kille kommer i morn, har saknat dem riktigt mycket så ska bli skönt att träffa dem igen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0