50 frågor om mig!

1. Vad heter du? Michelle
2. Hur gammal är du? 18
3. Vart bor du? Örebro
4. Hårfärg? Hade svart men halva har gått ut så har min naturliga från hårbotten till öronen då det är mörkbrunt
5. Ögonfärg? Bruna
6. Hur lång är du? 168
7. Kär? Inte kär men intresserad hehhehe
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst?  hahaha, räknar man sånt?
10. Vad väljer du, godis eller chips? Godis
11. Nämn tre saker på din att-göra-lista? Skola, gymma och shoppaaa
12. Cola eller fanta? Fanta all the way
13. Vad skulle du ha gjort utan mobil? Kaos
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? Ja
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Svårt att svara på. Jag tycker det är snyggt med killar som har talang för något och brinner för det!
17. Vad har du för mobil? Iphone 5
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa till Caribbean
19. Favoritland? Frankrike
20. Favoritfärg? Blå
21. Film? Oj vet inte finns en massa
22. Bok? Ingen favorit, läser knappt
23. Serie? The Originals, The Vampire diaries, The Walking Dead, Game of Thrones mm!
24. Vad gillar du mest med dig själv? Öhm ingen aning haha
25. Vad gillar du minst med dig själv? Kan bli lätt avundsjuk
26. Nämn två personer du aldrig skulle klara dig utan. Oj svår fråga säger 3 st. Alicia och Mattmi, samt en av mina systrar
27. En person du älskar. Finns en massa
28. En person du hatar. Finns ingen
29. Ut och festa eller myskväll? Hmm båda nog
30. Saknar du någon just nu? Ja
31. Vad är det bästa som hänt dig? Att man har fått sett en av sina idoler, vill dock se mina andra också!
32. Beroende av något? Japp, väldigt beroende av parfym! Haha
33. Ditt livs största misstag? Kommer inte på något just nu
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Johnny Depp<3
35. Har du några tatueringar? Nej men snart så kommer den första!
36. Piercingar? Öronen och läppen
37. Vem är mest lik dig? Haha en av mina systrar
38. Har du någon förebild? Ja en av mina idoler
39. Vad ska du göra idag? Det är kväll kollar på PH
40. Vad är det värsta du vet? Falska personer, otrohet
41. Vad är det bästa du vet?  Att få vara med de jag älskar
42. Vad åt du senast? Pommes och korv med bröd
43. Vad vill du ha just nu? En pojkvän
44. Vad köpte du senast? En stickad kofta och en stickad tröja
45. Vilka är dina favorit skådespelare? Ian Somerhalder, Johnny Depp, Johnny Knoxville mm
46. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? Oj ingen aning tänker inte så långt fram
47. Tränar du? Jag gjorde sen hade jag uppehåll men ska börja igen
48. När går du och lägger dig? Nu när det är skola uhm lägger mig mellan 23-00 hahha
49. Vad är klockan nu? 23.00
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja det är bättre nu än förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0