Orkade inte blogga igår

För jag sov typ hela kvällen sen så vakna ja vid 23 o kollade serie sen la ja mig igen vid 1 haha, igår vare bara en vanlig tråkig dag i skolan efter skolan åkte man till hästen skulle rida men blev nt så för Pillan hade ont i ryggen :( så blev en lång promenad tillsammans med Ronja som red tjockis :) 
När jag kom hem fick jag reda på att min gamla SO lärare från 6:an hade gått bort i måndags, så idag ska några kompisar sticka till skolan för att minnas henne eller vad man ska säga så får se om jag följer med eller inte :(<3 vila i fred bästa du! 
Idag har jag studiedag då jag ska snart sätta mig o plugga matte o ska snacka med några kompisar om ja ska följa med till skolan eller inte, sen så ikväll blire ett Zumba pass med sis :) ja det var nog allt, och hoppas ni har en bra onsdag! Kram<3 
Älsklingen och hennes kompisar när ja hämtade henne i hagen förut <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0