Hej igen!

Var ett tag sen man skrev här! Haha så har lite att berätta..
 
Förra fredagen sov jag hemma hos Mattmi men innan vi stack hem till henne så gick vi till Mellringeskolan med Danne och tänkte hälsa på våra gamla lärare, men ingen var där alla hade åkt hem :( Så vi gick runt lite där sedan stack Danne hem då jag och Mattmi hitta en lapp så tänkte vi skriva till Marie och Andreas (våra gamla lärare) så hoppas dem har sett den! ;)  Haha
 
Efter det stack vi hem till Mattmi då vi åt massa gott kött och ris och något thailändskt sak xd Sedan efter det kom Emmy (Mattmis lillsis) då vi kollade på Tarzan på Disney Cannel (y) Efter det stack jag och Mattmi upp på hennes rum då vi lyssna på musik, kollade på Simpsons och vaxade hennes ben! Riktigt kul att se henne få lida så där mkt ;) haha 
Sen när jag var klar med vaxandet så åt vi Ben&Jerrys och chips med Fanta, riktigt GOTT! Sedan så njöt vi bara av kvällen. På lördag blev det en tidig morgon för Mattmi skulle tävla badminton på min skola (ligger 15-20 min från Mattmi) då vi kom dit typ kl 10. Träffade på en gammal lärare där, riktigt trevligt vi har saknat henne jätte mkt! Mattmi vann 1 match av 3 så det gick nt så bra. Efter det tog jag cykeln hem och tog det bara lugnt!
 
Sen dess har det bara vart skola inget speciellt där förutom massa nationella... Usch.. haha
Idag stannade jag kvar på skolan och filmade ett projekt med några från klassen, riktigt myyys. Nej nu ska jag äta glass och skypa med kusinen! <3
 
Här kmr bilder från förra fredagen hemma hos Mattmi!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0