Tja

Som ni vet eller aa vissa av er så fyllde jag 17 år i fredags o då kom min kusin Mira hit och på kvällen kom min syster Malin :)
I lördags va vi runt på stan o åt glass o gick runt och tog massa bilder! (Kanske kmr upp senare) efter det åkte vi hem då Petra o familjen kom o fika massa gotta med oss ^^ efter det åkte vi och bada o sen åkte vi hem till Petra hade det mysigt och drack en cider :3

Söndags hände det inte så mkt vi tog det lite lugnt spelade kort o sen åkte min kusin o syster hem till Falun igen vid 2 tiden så efter det gjorde jag inte ett skit och har fortfarande inte gjort ett skit.. Tråkigt att sitta hemma haha

För en vecka sen så var jag Evelin, Nicke o Emma ute o hade trevligt då vi skulle hoppa ner från en sak och jag fick en rejäl stukning med foten :( och nu efter en vecka och jag fortfarande ont men mamma ringde till akuten och dem sa att jag inte har en spricka och att den håller på o blir bra så behöver nt åka in för att kolla den (y) nej nu ska jag kolla lite serie innan man måste ut med hunden senare.. Mamma jobbar! :D

https://cdn3.cdnme.se/1806187/7-3/pic_51dafc5ce087c336964e0606.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0