Hindersmässa/Hemma hos mig

Idag var det en bra skoldag, efter skolan så åkte jag till stan och träffade mina sötnosar, Mattmi och Alicia. Det var hindersmässa nere på stan så vi gick runt lite sedan möte vi upp Buss,Nicke och Julia för att planera om vi skulle ses senare. Så efter vi hade gått lite så köpte jag och Mattmi varsin munk sedan gick vi till pallete och åt pizza :D När vi väl hade ätit pizza kom Julia och Niklas sedan efter ett litet tag där efter kom Evelin :) Efter det så gick vi runt lite mer köpte brända mandlar, sedan gick vi in på krämaren och satt där tills vi skulle åka hem då Mattmi följde med mig hem och stack för nån minut sen så nu sitter jag här och ska nog in i duschen! Hörs :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0