Boriiiing!

Jag vet att jag har sagt att jag ska lägga ut bilder på sen jag var i Falun, men har inte haft någon ork och fick nyligen bilder från min syster så hehe :p Så här får ni lite bilder!
 
 
Det är dom bästa jag har att visa, nej idag har jag haft en bra och en dålig dag!! Det dåliga var att vi gjorde någon bana sedan så när man skulle springa runt den så sprang jag på en matta och trampa snett då jag ramlade men kunde resa mig upp sen dess har jag haltat :/ Efter idrotten hade vi klassråd och eng kvar men stack hem efter klassråden för hade så jävla ont.. Men träffa Alicia och Mattmi på stan ett litet tag sedan åkte jag hem och så fort jag kom hem baka jag chockladbollar och kladdkaka sedan har jag bara suttit/liggit i sängen för jag har så jävla ont i foten! :( Och nu skypar jag med kusin fast hon ska väl lägga sig nu så då vet jag nt vad som händer skypa med min andra kusin xd haha nej nu ska jag ta och logga ut, hoppas ni har haft en bra dag i dag! ;*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0