SångLektion!

Idag gick jag på min första sånglektion, och det gick super! Min lärare som heter Anneli är sjukt söt och trevlig och värkar vara en sjukt bra lärare! Jag sjöng Chris Medina - What are words sedan så ville hos testa på med RIhanna - Russian roulette och det gick väldigt bra men har som läxa att öva på dom 2 låtarna till måndag :D
 
Efter det tog jag, mamma och Malin bussen ut till Petra där vi bjöds på tacos och chilla! Sen så ringde Niklas och ville att jag skulle komma till stan och träffa honom och Melina + Evelin men hon skulle hem så träffade bara Nicke o Melina :) Vi har varit på mc och tråkat som vanligt sen så såg vi Adam, Marcus och Olle så dom kom in på mc och satte sig bredvid oss och så snacka vi lite o så :) Sedan så har det hänt massa skoj men orkar nt ta upp allt.. hehe 
 
Nu sitter jag i ansiktsmask och kan nt ens äta upp min kladdkaka för att det är så stelt i ansiktet xd hahah nej men ha det så bra alla! Och i morn blire Marieberg med mami o sis! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0