1 månad!

WOPP WOPP en månad sen man blogga!! Haha förlåt för att jag har blivit dålig på att blogga men har fullt upp med skolan o livet! :/ men kan säga att jag mår bra, och igår var jag på kräftskiva hos min syster det var väldigt trevligt! Sen så i min nya klass går det super! Vi har lärt känna varandra riktigt bra! Så jag är riktigt nöjd! 
 
Har även varit hos min kusin o hennes familj + pappa hemma i Linköping förra helgen! Var trevligt fick med mig ett par nya skor! ;) hahha sedan så har jag o min kusin åkt runt med bilen o dunkat massa musik! Och så var vi på rixfm på fredagen då jag kom dit, fick se min älskade Alvaro!! ^^ (dansare till Danny) 
 
Sen så i fredags kom syster till Örebro o åker hem nu på tisdag :( men men..
 
Nej nu ska jag gå o lägga mig i sängen o kolla på någon film sedan sova, för i morn blire en ny dag i skolan! :) Godnatt folket! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0