Woop Woop

Bio i morn med Niklas,Evelin,Sofia,Maja,Hanna,Elin och Melina. Vi ska se PA 4! (paranormal activity 4) Och gud vad vi har längtat efter denna! >.< Och en till bra sak som JAG har längtat efter är att jag ska gå på Julgalan den 23 här i Örebro, och äntligen få se min älskade Danny! <3333 och ska få se Erik o Matte med :* +++ massa fler artister :D Gud vad jag längtar! 
 
Nej nu sitter jag här o lyssnar på Danny och kollar runt lite ska väl kanske kolla på film snart sedan gå och sova ^^ Men ni får hare så bra! Puss :*
 
 
Något som ni nt kan! Slicka eran egna tunga! ;)

Kommentarer
Postat av: Maja

Woop woop! Haha jag är redan rädd D:

2012-10-18 @ 21:22:12
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0