Rolig men seg helg!

I fredags vare skola var ok, efter det åkte jag och Evelin till Ica och tog en glass + ett wienerbröd och dricka! :D Efter det stack jag hem för skulle till Marieberg med min syster och hennes familj, och hade en sjukt trevlig dag där med er!
I går var jag barnvakt åt mina skitungar! För Petra stack ut och dansa och Rickard skulle ut och dricka med en kompis :) Så Petra skjutsade hem mig nån gång efter 3 på natten! Så var ju lite död xd hahaha
Idag har jag inte gjort ett skit! Bara sovit och har varit seg hela dagen :( Så har inte varit något pluggande i helgen!! Skiit...

Aja nu ska jag äta våfflor med mamma ^^ Och GRATTIS på våffeldagen!! :D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0