Daniel Gabriel Alessandro Saucedo Grzechowski

NU ÄR DET DAGS!! FINAL PÅ LÖRDAG OCH JAG LÄNGTAR SÅ HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!!!! :D
Det är verkligen en glad tjej här som lyssnar och då menar jag verkligen LYSSNAR på Amazing HELA tiden!!! :''') Är så glad att han gjorde en sån himla bra låt! :D Saknar sommaren 2011 när han var i Falun och jag stog där och srek verkligen för va så jäkla glad för att träffa han!! :''D Och jag tjatar hela tiden på mamma, när ska jag få träffa han igen?? Jag vill gå på finalen!! Jag vill höra hans röst igen!!! Jag är verkligen glad över att Danny sökte till Idol och kom vidare! Men att han inte vann det var tråkigt :'/ Men han är känd nu och har bästa rösten och dans-stegen och hela han är bara för bäst!! :') Älskar dig Daniel Saucedo! Och ta hem nu detta på lördag nu!! Kommer rösta på dig 1000000000000% DU ska vinna det här och vinna EU!!! <3<3<3
Sommaren 2011!
Det får bli den sista bilden fast jag har MASSA fler ^^ haha big love to you Danny från ditt bästa fan Michelle!! ^^<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0