Godmorgon/önskelista!

Igår kväll satte jag min mobil på laddning och i morse när jag vaknade var den sten död -_- jag fick aldrig igång den men nu lever den och jag ska hinna med bussen som går om en halv timma... kmr ju verkligen hinna ladda den! -.- SUCK!
Aja idag ska jag luncha med mattmi o evelin sedan så vet jag nt skulle på stan med några andra men får se :p haha 
 
Det är folk som undrar vad jag önskar mig och jag säger typ inget speciellt :p men jag önskar mig några saker faktiskt ;)
t.ex: parfym, smycken, en Johnny Depp/Michael Jackson tröja (a), pengar, EN NY MOBIL!, en stor plansch på johnny depp eller danny saucedo (a) haha men det är typ allt :p jag vet nt vad jag önskar mig :/ hahah nej nu måste jag göra mig i ordning! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0