SLUT!

Postat av: kkk
stat av: kkk

1: vilken ör din favorit färg? Min favorit färg är blå

2: är du oskuld? Ja det är jag.
3: din favorit show? ingen aning tror nt jag har någon..
4: din största dröm? Min största dröm är nog att träffa Johnny Depp och va med Danny Saucedo en hel dag!

 

 

Postat av: Josephine

 

hur kan du vara så fin hjärtat?<3 Haha jag är nt lika fin som du gumman!!<3
Postat av: lol
hur mår du? :)  Haha joo jag mår bra, är sjukt trött! xd
Postat av: gissa!!!!
visst är lady gaga snygg?<3333333333333333   HAHAHA min lilla gaga nörd, nej det tkr jag nt tyvärr!! ;)


Postat av: kåt

Vilka ställningar gillar du? :$ hahahah oskuld tjej här!

hur ofta onanerar du? :$ hahaha fan är det för en fråga??

hur tycker du en kille ska vara? :)  snäll,rolig,glad! :D om man är tsm med han ska han tycka om för den jag är, tycka om mina vänner o familj! och snäll och sånt!

Hur stor ska en kuk vara? :$ fan vet jag....

puss! <3


Postat av: Emma

Om du var tvungen att välja:
Tatuera in en morot eller eller en gurka i pannan? Gurka!
Vara vaken i en vecka eller sova i en vecka? Vara vaken!
Äta en mask eller en skalbagge? Skalbagge!
Bli stångad av en tjur eller bli sparkad av en häst? Sparkad av en häst!
Emma eller Emma? Måste ta Emma!


Postat av: elinkanervisto

skulle du vilja rida på en gul eller blå kamel? HAHA en blå kamel!!<3
HAHAHAHAH <3


Postat av:

vågar du lyda mig i cam?;) Skulle nt tro det väx upp!! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0