HAHA Förlååååt! :'')

Har inte haft ork att blogga! I helgen har jag sovit hos Petra och hennes familj för att Maja var här och hälsa på :D Så det var en riktigt trevlig helg!:) Idag åkte hon hem, så de va inge kul :( Så idag när vi var hos Petra var vi ute på gården alla och tåg kort, eller haha jag och maja :D här kmr lite bilder!!
Haha söt tjej! Såg ut så i lördags när jag skulle till Petra!
Haha nt så seriös bild den sista! xD haha det var typ alla finns fler men tog dom finaste! :) Nu ska jag kolla på SISTA avsnittet av Angel sedan sista säsongen på det!:D haha här kmr en bild som visar hur vi har en vanlig skoldag! ;) och som rubriken heter såå FÖRLÅT Niklas o Mattmi!!!(A)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0