Näst sista skoldagen! WOOP WOOP

Idag stack man till skolan var en rolig dag, skönt att träffa sina kompisar igen :D Efter skolan träffa jag Alicia på bussen, skulle till en kompis. Efter hon hade varit där träffades vi igen och snackade lite ska ta en julfika på stan med henne i morn blir riktigt mysigt! ^^ Just nu sitter jag och sms med henne och lyssnar på musik samt snackar med kompisar på msn :p 
 
Nu saknar jag min tirak som åkte till Thailand igår kväll! :( snorungen ska vara där i 1 månad så jag kmr sakna sönder henne ;( bäst för dig mattmi att du köper en present till mig som vi sa ;) haha <33 Nej nu ska jag vara social med mina kompisar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0