Jullov!<3

Idag på skolan vare Julshow sen så gick vi till klassrummet där vi fika och lyssna/kolla på filmklipper från julafton :D Var riktigt trevligt! Efter det träffa jag en kompis och kollade på Sinister och den filmen var fan inge bra xd skulle tydligen vara en skärck men hoppa aldrig till ens.. xd haha Efter det så träffa jag Alicia på stan, skypa med Mattmi på telen, träffa kompisar och nu sitter jag här hemma och hungrar ihjäl :p haha nej men ska väl ta o äta snart tror jag och i morn ska jag vara barnvakt åt mina älsklingar ^^ + att mina systrar från Falun kmr i morn! :D yeeaay! hehe nej men ha det så bra alla! Och till alla ungdomar ha ett bra Jullov! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0