AVSLUTAD!

Dags för mig att börja svara på frågorna!






Det har varit mycket på sista tiden och resor
gärna att vi håller kontakt
du ser så jordnära ut och snygg
Jag vet nt vem du e och vet nt ens vad ja ska skriva för det är nt ens en fråga??



Vilket är ditt favorit djur ? :3
Det är hästar nog :)
jag tänkte fråga om vad som har hänt mellan dig och jenny ?
Det är en sak mellan mig och henne som vi har bråkat om






Har du någon kille på g?
gillar du någon?
vem var du senast tillsammans med?
vem är din bästa polare?
Nej det har jag nt
Nej jag gillar nt någon
Han heter Jonas
Har 2 och dom heter Alicia o Mattmi






hur mår du ?
har du lätt i skolan?
vilken linje tänker du välja på gymnasiet?:)
Jag mår bra
Ja det har jag
Foto media blir det nog :)


Erkänn är bästa kusinen? ;)
Asså hur visste du Maja?;)<333





har du haft ett SERIÖST förhållande??
Ja det har jag haft och han heter Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0