2011-10-03

Idag vare skola var en bra dag :) Maire (vår lärare) fyllde år i går så i dag bjöd hon oss på kladdkaka och saft :D Skit GOTT!! :D Haha Och snart ska man ut med Diva el aa om 2 timmar xd mamma börjar jobba idag igen :D sedan i mon blire sovmorgon till kvart över 9 då bussen går från skolan och ner till stan jag och klassen + en till klass ska på teater :D haha så de ska bli kul ;) Nej nu ska jag nog äta något och kolla på ett Buffy avsnitt hörs! PUSS :D<3




ska visa två snygga bilder jag tog i lördags!:D
Först detta tog hemma hos min syster mitt på dagen :D Det är nå blad med frost på :p haha
Sedan denna...
Denna tog jag när jag var med Alicia nere på stan :D Och ska säga att jag har tagit båda dom här bilderna och den på mig med min mobil :D älskar min mobil!:D haha nej ska logga nu! hörs!;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0