Hehe nu morgon! ;)

Haha här är fula jag!:S
Hehe en bild från i SOMMRAS!<3 Vill ha SOMMAR NU ska ju till Kosovo då med pappa och dom! :D<33
Haha idag blire skola sen IKEA med Petra och dom :D<3
Igår gjorde ja inte så mkt skola sen efter skolan skulle ja av vid centrum för att ladda på mobilen men innan de väntade ja med Jenny vid bussen för hon skulle få skjus till stallet av sin pappa :)
Sen när dom hade åkt gick ja o fyllde på mobilen sen gick man hem kolla på TV sen data kollade runt o kolla på en älsklings blogg (a) AIP<3 (a)
Hehe bara för att ja har tråkigt o ska typ dra snart så ska ja skriva lite fakta om mig :p
Namn: Michelle Nicole Johansson (Mustafa)
Bor: Örebro men kmr från Falun ;)
Ålder: 14, 15 i juli
Land: Halv Svensk o halv Alban<3 :D
Gillar: killar, kompisar, familjen :)
Ogillar: falska människor, jobbiga med..
Vill: HA SOMMAR FÖR SKA TILL KOSOVO MEN MIN PAPPA OCH KUSINER O FLER!<3<3<3
Haha ne kmr inte på nå mer nu :D
Ni får skirva om ni undar nåt o ni får ju skriva annars om ni inte har nåt att fråga :D
ne måste göra mig klar nu ska snart dra hörs alla!
Pözz pözz!!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0