Holmen,vattenpipa,KarlJohan,MC

Idag så va man med Alicia sedan så kom Mattmi ner te stan oxå :D
Sen efter stack vi hem till mig och satt lite vid datan o lyssna på musik!:)

Sdan så åt vi mat sen åkte ja o Alicia till stan o träffa lilla turk fille och hans polare Chrille :D haha
vi mötes vid holmen och dom rökte vatten pipa satt där te typ 12 haha sedan skulle jag och Alicia ta bussen hem men den hade gått så vi gick hem tog en halv timma från holmen till markbacken :o :D haha
Sen när vi va hemma bad vi Philip och Chrille komma te Karl Johan då tog man med Diva sedan hände de lite saker där, sedan gick vi hem till mig va här utanför snacka lite och Philip körde sina 'roliga' skämt ;d HAHA
Sen stack vi te MC och satt där sedan sa man hejdå te dom och stack hem och nu skriver man med dom på sms o fb :p haha o Alicia och jag dunkar musik och kl e 5 på morgonen xD HAHAHA ne kanske ska sova nu hörs pözz!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0