Harry P maraton igår te idag!<3

HAHAHAHA aah de blev ju lyckat med våran lilla maraton!
Vi sov ute i Emmys (mattmis lilsis) lilla lekstuga xD HAHA men MYSIGT va de!;)
Sedan så satte vi på filmerna och på 4 filmen sa mattmi ja sover lite har ändå sätt denna väck mig när ni byter, sedan satte vi på filmen, hahaha för att vi skulle väcka henne hade vi ett glas med vatten i och hällde det över henne och sa mattmi kl e 9 nu! haha sedan så berätta vi att vi hade bytt film och då va hon vaken ett tag sedan så la hon sig igen -.- xD HAHA

Sedan så somna man lite själv och vakna till nån gång i bland och sedan så somna både jag och alicia xD HAHAHA LYCKAT!! kl va mellan 5-6 på morgonen :p sen vakna man vid 10 tiden o gick in i huset för att gå på toa xd då va det tomt o lugnt ( mattmis föräldrar o emmy hade åkt te linköping för en sak) då tänkte ja ska man lägga sig i mattmis säng och sova där xD HAHA men nee gick ut igen o då satt alicia där och hade vaknat sedan så hoppa hon på mattmi så att hon oxå skulle vakna xD hon vart glad! ;)
HAHAHAHAHA sen gick vi in o gjorde frukost och kolla på den näst sista filmen sedan stack alle då kolla ja o mattmi på dödsrelikerna del 1 o aah LYCKAT säger jag! -.- efter halva filmen så aah somnar man för va så jävla trött! XD HAHAHAHAHAH så vakna man när den va slut o mattmi bara hur fan kunde du somna? :O ååh aah xD HAHAHA efter de packade ja o vi snacka sedan gick vi till bussen o ja åkte hem :) Nu kollar man på TV o kan bjuda på lite bilder :p HAHA!
<333333
haha inne i filmerna! ;)
monster-min, den i mitten-mattmi, red bull-alicia
hehe gööööttt! ;)
hihi min o alles ÄLSKLING men mest mig!;)<3333
Sedan avslutar ja med en bild på mig :)
Ha de så bra!<3 +++ tack för maraton natten tjejor!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0