asså åååååh!!!!:sss

Jusglömde en sak! När jag skulle gå hem till Jenny för att plugga blev jag påkörd av en jävla kärring!!! -.- jävla idiot! Går på gatan ska gå över vägen kollar bakom mig om det kmr nån men såg ingen så gick mot bilvägen och när jag precis var vid kanten hör man en tant skrika något och då stannar jag till så hon kör på mig -.-
och då ramlar hon så hon landar mot bilvägen och TUR för kärringen att det nt kom en bil, och så reser hon sig upp sakta och såg ut som att hon hade ont jag bara oj förlåt gick det bra och behöver du hjälp upp?
Men nej kärringen säger *Är du helt jävla dum i huvudet eller??* Jag bara ööh?:S och hon kunde för fan cykla runt mig var PRECIS vid kanten så kmr hon -.- och jag gick för vart så jävla sur, jävla svenne kärring!!! -.-'' SUCK!
Juste glömde en sak! När jag skulle gå hem till Jenny för att plugga blev jag påkörd av en jävla kärring!!! -.- jävla idiot! Går på gatan ska gå över vägen kollar bakom mig om det kmr nån men såg ingen så gick mot bilvägen och när jag precis var vid kanten hör man en tant skrika något och då stannar jag till så hon kör på mig -.-
och då ramlar hon så hon landar mot bilvägen och TUR för kärringen att det nt kom en bil, och så reser hon sig upp sakta och såg ut som att hon hade ont jag bara oj förlåt gick det bra och behöver du hjälp upp?
Men nej kärringen säger *Är du helt jävla dum i huvudet eller??* Jag bara ööh?:S och hon kunde för fan cykla runt mig var PRECIS vid kanten så kmr hon -.- och jag gick för vart så jävla sur, jävla svenne kärring!!! -.-'' SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0