Syskonkärlek!;)

har inget orkat blogga för har varit så segt så kan göra de nu!:)  Vi åkte till Falun igår igen för mormor har blivit mkt värre! :((( aja så jag åkte hem till Malin igår och sov där vi åkte till Vivo och köpte glass,godis,läsk och chips :D  Sedan cyklade vi hem till henna och lämna det och cykla ner till sandlandet och tog lite bilder ;) Haha sedan cyklade vi till stallet och tog lite fina bilder på hästarna! :D Sedan hem och kolla på film och åt massa gott!!! ;D HAHA här får ni lite bilder jag har tagit med min mobil!!!:D:D<3
Nu kmr de lite bilder från stallet! :)
Malin och Lillan<3
Malin och Bamse<3
Lillan Malin och Sakura<3
Bamse<3
Bamse och Malin sedan är Lillan med där bak!;)<3
Sakura<3
Maraton<3
Sedan VÄRLDENS BÄSTA häst Pillan<333 Tog inte så mkt kort på henne men ska snart ut igen och då blire ännu fler kort!;)
Haha ne nu ska ja börja göra mig i ordning för bussen går kvart i hörs herrå!!<3
Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Men jösses la du ut bilden på mig då jag står i mitten mellan Sakura och Lillan :p Hur jag ser ut!! hahaha



Jaja, mycket fina bilder iaf och absolut ska vi ut snart igen, tycker vi ska dra med mamma idag!!!

2011-08-14 @ 12:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0