2010-05-15

Idag: Var man på stan med mamma, Maja och Malin.
Köpte ett linne, slang till cykeln, och kollade på mina hörlurar jag vill ha, sen så kom Jenny ner till stan och då gick vi runt lite. Sen gick vi och köpte glass och så. Sen så när vi åkte hem såg vi Enis!;)<33 HAHA Min blivande man! xD HAHAA<33

Igår: Åkte jag, mamma, Maja och Malin till Petra och hälsa på dem. Sen så åkte mamma hem lite tidigare och vi andra stannade kvar. Sen så fick vi skjus ut till stallet av Rikard, då fick Lukas följa med :P<3 Hehe sen när vi var klara där så kom Rikard och hämtade oss och vi fick skjus hem till dem och åt varma mackor där sen så dricka och chips. Sen så gick vi till bussen och åkte hem.

Och lite om nåt annat: På måndag ska man till Sjukhuset på morgonen för ska ta blodprov om min allergi -.-'' :S
HAHA Sen så skolan och kanske vara med några sötisar då också! ;)<33 Hehe
Just nu gör jag inte så mycket Tim ringer väl snart och börjar snacka som *vanligt* HAHA xd

Jag vet inte hur jag ska göra med det här! :/
Svårt att välja mellan!!! :(
Vet inte om jag ska ta .... el ..... el ...... !?! :( :/
Hjälp mig nån SNÄLLA!!! Orkar inte med det här!!
Palla allt är bara skit + jag kommer ändå inte få nån av dem sötisarna!!
Blir så J*VLA arg om det inte gååååååååååååååååår!!!!! :(

Aja hör av er om ni vill nåt älsklingar! <333

Kyss Och Kram, Strul Och Barn! HAHA <33


Kommentarer
Postat av: jenny siik

Michelle var rätt om din kärlek :(, du kommer må skit om du får det som mig och Kim fick det.

2010-05-19 @ 10:43:45
URL: http://jennysiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0